Λυπούμαστε, το ερώτημα σας δεν ταιριάζει με κάποιο προϊόν, παρακαλούμε δοκιμάστε πάλι

      AVÈNE - ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

      Καθαρό και φυσικό, το ιαματικό Νερό της Avène είναι ένας πολύτιμος, αναγνωρισμένος πόρος που ελέγχεται και προστατεύεται. Με ρίζες βαθιά μέσα στο έδαφος και γεμάτο μυστήριο, το ιαματικό Νερό της Avène μας αποκαλύπτεται ολοένα και περισσότερο καθημερινά.

      BEST SELLERS AVÈNE

        ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ BEST SELLERS AVÈNE

        Το ιαματικό Νερό της Avène οφείλει τις ιδιότητές του στη μοναδική και πρωτότυπη σύστασή του. Με μικρή περιεκτικότητα σε μέταλλα και ουδέτερο pH, είναι ισορροπημένο σε διττανθρακικά ιόντα, ιόντα ασβεστίου και μαγνησίου. Περιέχει επίσης μεγάλη ποικιλία ιχνοστοιχείων, ευεργετικών για το δέρμα. Το ιαματικό Νερό της Avène είναι, από τη φύση του, το Νερό όλων των ευαίσθητων επιδερμίδων (ακόμη και των πιο ερεθισμένων). Το ιαματικό Νερό της Avène έχει διπλή υπογραφή: Μεταλλική και βιολογικήπου βρίσκονται στην πηγή της αποτελεσματικότητάς του.

        Απόλυτα ισορροπημένη και με άριστη αναλογία ασβεστίου/μαγνησίου, η σύσταση του ιαματικού Νερού της Avène εγγυάται αποτελεσματικότητα και ασφάλεια : Το δέρμα ξαναβρίσκει την ισορροπία του. Η μικρή του περιεκτικότητα σε μέταλλα και η παρουσία οξειδίων πυριτίου προσφέρουν στο ιαματικό Νερό της Avène εξαιρετική απαλότητα.

        Η Μάρκα Eau Thermale Avène είναι μία διεθνής Μάρκα, με παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο που βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη.

        Για πολιτιστικούς λόγους, η Μάρκα αποφάσισε να καθιερωθεί πρώτα στην Ιαπωνία, μια χώρα όπου το νερό αποτελεί το συμβολικό κρίκο σε όλες τις θρησκευτικές τελετουργίες κάθαρσης.

        Κατόπιν, η Μάρκα Eau Thermale Avène αναπτύχθηκε εκθετικά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, όχι μόνο στη Νότια Ευρώπη (Γαλλία, Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία...) όπου ο Ομιλος Pierre Fabre group είναι ιστορικός παίκτης αλλά και σε πολλές χώρες, σε άλλες ηπείρους.
        Χάρη στην κυκλοφορία καινοτόμων, πρωτότυπων και στοχευμένων προϊόντων υγιεινής και φροντίδας, τόσο σε ώριμες όσο και αναδυόμενες αγορές, το 70%* του τζίρου της Μάρκας Eau Thermale Avène, σήμερα, έρχεται από χώρες εκτός Γαλλίας.

        Η γέννηση του σπιράλ της Avène

        Προτού δημιουργήσει το σπιράλ, που είναι σήμερα η εμβληματική υπογραφή της Μάρκας Avène, ο Takushi Mizuno ταξίδεψε σε όλη την Ιαπωνία για να επισκεφτεί διάφορες ιαματικές πηγές : «Θυμάμαι τον εαυτό μου να στέκεται στις παρυφές του βουνού Fuji ή του βουνού Kumamoto […] και να παρατηρεί πως αναβλύζει το νερό, αυτό μου έδωσε την έμπνευση ή μάλλον την τεχνική απάντηση για να σχεδιάσω το φαινόμενο.»

        Οταν επισκέφθηκε τις ιαματικές εγκαταστάσεις της Avène και το ακριβές σημείο ανάβλυσης της Πηγής, ο κος Mizuno εντυπωσιάσθηκε από την ηρεμία του περιβάλλοντος και σχεδίασε έτσι το σπιράλ της Avène με μία μόνο κίνηση : «Το σπιράλ αντιπροσωπεύει την Πηγή όπως τη βλέπουμε από ψηλά. Το σπιράλ είναι το σύμβολο του νερού που αναβλύζει, από την καθαρότητα και την απαλότητά του προς τον Ανθρωπο. Για όλα τα προϊόντα της Μάρκας, εκφράζει την έκταση της φύσης.»

        Το 2001, η υπογραφή του σπιράλ της Μάρκας αναβαθμίσθηκε με δύο ροζ κουκίδες, η μία πάνω από την άλλη.Η γραφιστική αυτή εξέλιξη που υπάρχει μόνο στο Σπρέι του ιαματικού Νερού της Avène είναι κι αυτή δημιουργία του Takushi Mizuno.
        Πέρα από την καθαρά αισθητική πλευρά, οι δύο αυτές κουκίδες «συμβολίζουν την ενέργεια. Η μικρότερη κουκίδα αντιπροσωπεύει την ενέργεια της Πηγής ενώ η μεγαλύτερη χαρακτηρίζει την ενέργεια του ιαματικού Νερού της Avène που δρα πάνω στο δέρμα.» 
        Η σχέση των κουκίδων και του σπιράλ : «εκφράζει την τρισδιάστατη απεικόνιση της αιωνιότητας του Νερού που αναβλύζει από τα βάθη της γης, ξεφεύγοντας από την έννοια του χρονοχώρου καθώς και την ενέργεια που προσφέρει το Νερό αυτό από την Πηγή απευθείας στο δέρμα.»

        Το 2009, το σπιράλ ανανεώνεται, πάντα σε αρμονία με τις γραφιστικές προδιαγραφές της Μάρκας. Ο στόχος ήταν να το απλοποιήσουμε και να το ενσωματώσουμε σε ένα ακόμη πιο καθαρό και κομψό ντεκόρ. Οι γραμμές είναι λεπτές, κομψές, απλές αλλά μοντέρνες και χρησιμοποιούν το ίδιο φίνο ροζ χρώμα που χαρακτηρίζει τη Μάρκα.
        Το ντεκόρ αυτό χαρακτηρίζεται από νηφαλιότητα και εξευγενισμένες γραμμές. Διατηρήσαμε μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες και τα αναγκαία κείμενα ώστε να αποφύγουμε την υπερφόρτωση του ματιού και να βελτιώσουμε την αναγνωσιμότητα. Η προσέγγιση αυτή εκφράζει επίσης την πραγματική θέληση για διάκριση και κομψότητα που χαρακτηρίζει τη Μάρκα Eau Thermale Avène.

        2010: Η επέτειος των 20 χρόνων της Μάρκας

        Για να διατηρήσουμε το στυλ του σπιράλ που δημιουργήθηκε πριν από 25 χρόνια και να δώσουμε έμφαση στη μακρόχρονη συνεργασία της Pierre Fabre και του T. Mizuno, δημιουργήθηκαν 6 σχέδια, ειδικά για το Σπρέι του ιαματικού Νερού της Avène. Ο σχεδιαστής εμπνεύστηκε τα σχέδια αυτά από τα πρόσωπα των ασθενών των ιαματικών εγκαταστάσεων.«Επειδή οι περισσότεροι ασθενείς ήσαν γυναίκες, παιδιά και νεαρά άτομα…αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τα πρόσωπα ή τις εκφράσεις των νεαρών ατόμων […]. Το πρόσωπο είναι μια οικουμενική εικόνα. Και καθώς έπρεπε να χωρέσει σε μια περιορισμένη επιφάνεια (πάνω στο Σπρέι), ξεκίνησα σχεδιάζοντας το πρόσωπο και μετά δημιούργησα το ντεκόρ γύρω από αυτό.» 
        Οι πρωτότυπες αυτές δημιουργίες θα σας αποκαλύπτονται χρόνο με χρόνο.

        2014: ΤΟ ΝΕΑΡΟ ΚΟΡΙΤΣΙ

        «Το σχέδιο αυτό αντιπροσωπεύει ένα παιδί γεμάτο ζωή.» Εκφράζει «την επιθυμία μου να ξαναβρεί το παιδί αυτό το πνεύμα του αγοροκόριτσου, μετά τη θεραπεία […].  Αυτή είναι η ιδέα που είχα συνεχώς στο μυαλό μου από τη στιγμή που άρχισα να δημιουργώ την εικόνα».Takushi Mizuno. Το νεαρό κορίτσι. 2013. Rotring σε Χαρτί Kent. Τόκιο

        2015: Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ

        «Οταν ένας ασθενής με έκζεμα θεραπεύεται, θέλει ξανά να επικοινωνήσει με τους άλλους και την ίδια στιγμή, νιώθει την ανάγκη να κοιταχθεί ξανά στον καθρέφτη […]. Επειδή η επιφάνεια του Σπρέι είναι καμπυλωτή, τα 2 πρόσωπα έχουν την τάση να διαχωρίζονται και η πραγματική δυσκολία έγκειται στο να τα φέρουμε όσο πιο κοντά γίνεται».Takushi Mizuno. Ο καθρέφτης. 2013. Rotring σε Χαρτί Kent. Tokyo

        2016: Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

        «Το σχέδιο αυτό μιλά από μόνο του […]. Δείχνει ένα όμορφο νεαρό κορίτσι, περιτρυγυρισμένο από λουλούδια».Takushi Mizuno. Η γυναίκα με τα λουλούδια. 2013. Rotring σε Χαρτί Kent. Τόκιο

        2017: H ΔΙΑΚΡΙΣΗ

        Το σχέδιο αυτό δημιουργήθηκε «για να διαφοροποιηθεί από τα σχέδια με τα νεαρά άτομα που σχεδιάσθηκαν μέχρι σήμερα».Takushi Mizuno. Η διάκριση. 2013. Rotring σε Χαρτί Kent. Τόκιο