H… χρυσή εντεκάδα που μειώνει το άγχος!

 Από  11/09/2020

Είναι εκείνες οι στιγμές που  νιώθουμε και ακούμε την καρδιά μας να χτυπάει δυνατά, τον ιδρώτα να λούζει το πρόσωπό μας, το μυαλό μας να θολώνει και να πιστεύουμε ότι είναι θέμα δευτερολέπτων να έρθει το τέλος του κόσμου. Το άγχος δείχνει να κυριαρχεί στην καθημερινότητά μας και να μας ‘’συντροφεύει’’ σχεδόν μέρα-νύχτα. Μπορούμε, όμως να το περιορίσουμε, κάνοντας μικρές έξυπνες κινήσεις σε καθημερινή βάση και να του πάρουμε τον αέρα.  Ας δούμε πώς:

 

  1. Αποδέξου την κατάσταση

Θα έχεις ακούσει το απόφθεγμα που λέει μη στεναχωριέσαι για ό,τι αλλάζει κα για ό,τι δεν μπορεί να αλλάξει. Το καλύτερο, λοιπόν, που έχεις να κάνεις είναι αυτό ακριβώς. Δεν είναι εύκολο, δεν είναι και ακατόρθωτο. Αποδέξου την κατάσταση ως έχει και εστίασε στο να βρεις τη λύση του προβλήματος.

 

  1. Εστίασε στην ανθρώπινη φύση σου

Όσο… τέλειοι και αν είμαστε, θα έρθει και η στιγμή που θα κάνουμε λάθος, θα είμαστε λιγότερο αποδοτικοί. Είναι απόλυτα φυσιολογικό να έχεις τα πάνω σου και τα κάτω σου. Γι’ αυτό βάλε στην άκρη την τελειομανία και τον εγωισμό, γιατί δε σε αφήνουν να παραδεχτείς ότι το λάθος είναι στη φύση μας.

 

  1. Κάνε μικρά διαλείμματα

Αφιέρωσε 5 λεπτά στον εαυτό σου και την ηρεμία σου παίρνοντας βαθιές εισπνοές και εκπνοές. Εστίασε στην κοιλιακή χώρα, γιατί αυτό το σημείο  αποδεδειγμένα μειώνει την ένταση. Κάθισε αναπαυτικά ακουμπώντας το ένα χέρι στην κοιλιά, εκπνέοντας τον αέρα παρατηρώντας την κοιλιά να μπαίνει προς τα μέσα. Αρχίζεις να εισπνέεις αργά παρατηρώντας την κοιλιά να βγαίνει προς τα έξω. Μετά από λίγα λεπτά θα νιώσει την ένταση να μειώνεται.

 

  1. Κατέγραψε τις εκκρεμότητες

Οι εκκρεμότητες αποτελούν πηγή άγχους, ειδικά αν δεν τις έχουμε οργανώσει. Και όμως, αφιερώνοντας λίγη ώρα την ημέρα για να τις καταγράψεις κατά προτεραιότητα θα σε βοηθήσει θα συμβάλλει ώστε να μη χάνεις ενέργεια και να μην αποσπάται η σκέψη σου.

 

  1. Πες και ένα ‘’όχι’’, τουλάχιστον…

Δεν πειράζει να χρησιμοποιείς  τη… μαγική αυτή λέξη, δεν πειράζει να μη γίνεσαι χίλια κομμάτια για να προλάβεις τις δικές σου δουλειές και όλων των άλλων που σου αναθέτουν τις δικές τους. Ένα όχι την ημέρα το άγχος κάνει πέρα. Φαντάσου αν πεις και ένα-δυο παραπάνω…

 

  1. Ελέγχεις τις… κακές συνήθειες

Συμβαίνει σε πάρα πολλούς ανθρώπους να χρησιμοποιούν ως ‘’αγχολυτικό’’ το φαγητό, τα γλυκά, το αλκοόλ, το κάπνισμα. Ναι, για πολύ λίγο, νιώθεις καλύτερα αφού πρόσκαιρα μειώνουν το άγχος, μακροπρόθεσμα όμως να θυμάσαι, το αυξάνουν.

 

  1. Επιλέγεις… αντιαγχωτικές τροφές

Ναι, υπάρχουν τροφές που μπορούν να αυξήσουν τη σεροτονίνη, την ορμόνη που είναι υπεύθυνη για την καλή διάθεση. Εμπλούτισε το μενού σου με ψάρια, αμύγδαλα ωμά, μπανάνες που μπορούν να μειώσουν το καθημερινό στρες. Συμπλήρωσε…το μενού σου με συμπληρώματα διατροφής που περιέχουν μαγνήσιο.

 

  1. Εμπιστεύσου τη φύση

Καταδέξου τα ταπεινά φυτά όπως το τίλιο, την πασιφλόρα, το μελισσόχορτο, τα οποία είναι γνωστά για της αγχολυτικές ιδιότητές τους που συμβάλλουν στη μείωση του άγχους και του στρες. Μπορείς να τα απολαύσεις ως αφεψήματα, ή να αξιοποιήσεις την ευεργετική δράση τους σε συμπληρώματα διατροφής που τα περιέχουν στην ιδανική ποσότητα.

 

  1. Κάνε ό,τι σου δίνει χαρά

Πλέξε, χόρεψε, περπάτα, ξάπλωσε και δες τηλεόραση ή διαλογίσου κοιτάζοντας το ταβάνι. Ό,τι μα ό,τι σε βγάζει από τον κόσμο του άγχους και σε μεταφέρει σε έναν κόσμο που νιώθεις καλύτερα, ελεύθερα και σε βοηθάει να ανακτήσεις τις ψυχικές σου δυνάμεις, κάνε το!

 

  1. Νιώσε ευγνωμοσύνη

Αν αναλογιστείς πόσα πράγματα θεωρείς δεδομένα, που για άλλους μοιάζουν όνειρο μακρινό, θα εκπλαγείς ευχάριστα. Ξύπνησες καλά το πρωί, βρήκες τη δύναμη να σηκωθείς από το κρεβάτι να πας στη δουλειά σου; Πες ευχαριστώ! Μπορείς να δεις τον ήλιο που λάμπει, τους ανθρώπους που αγαπάς; Πες ευχαριστώ! Γύρισες το  βράδυ στο σπίτι μετά από μία κουραστική μέρα και χαλαρώνεις; Ένα ευχαριστώ και ένα χαμόγελο στον εαυτό σου θα σε κάνει να νιώσεις πολύ καλύτερα!

 

  1. Κάντο όπως οι… Ινδοί

Στην Ινδία φύεται η ασβαγκάντα, ένα βότανο το οποίο αναφέρεται επίσης ως Ινδικό τζίνσενγκ ή χειμωνιάτικο κεράσι. Θεωρείται προσαρμογόνο βότανο γιατί αυξάνει την ικανότητα του οργανισμού να προσαρμοστεί σε εξωγενείς παράγοντες. Η δράση αυτού του βοτάνου έγκειται στις γουιθανολίδες που περιέχει, τα οποία αποτελούν ενεργά συστατικά που βοηθούν το σώμα να αντιμετωπίσει το καθημερινό άγχος και να βελτιώσει τη σκέψη, καθώς συμβάλλουν στη μείωση της ψυχικής και σωματικής κόπωσης.  Σε μελέτη που έχει πραγματοποιηθεί, η ασβαγκάντα αποδείχθηκε πιο αποτελεσματική σε σχέση με τη φαρμακευτική αγωγή που δόθηκε, παρέχοντας μέχρι και 50% υψηλότερες βελτιώσεις στο άγχος.

Cool Day
Αντιμετωπίστε την καθημερινότητα με… Cool διάθεση

Είναι η καθημερινότητα δύσκολη, το περιβάλλον μας απαιτητικό και οι ρυθμοί γρήγοροι και αγχωτικοί. Η προσπάθεια να ανταπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις της κάθε μέρας τεντώνει το νευρικό μας σύστημα, το οποίο… φωνάζει για βοήθεια.
Τα σωστά θρεπτικά συστατικά μπορούν να μας δώσουν… αέρα για να ανασάνουμε. Το Cool Day της σειράς Platinum Range από την Power Health αποτελεί μία πλούσια συνεργιστική φόρμουλα συνδυάζοντας συστατικά όπως το φυτό ασβαγκάντα, μελισσόχορτο, πασιφλόρα και τίλιο, μαζί με βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Νιασίνη, Παντοθενικό, Β1, Β2, Β6, Β12), ασβέστιο και μαγνήσιο συμβάλλοντας στη φυσιολογική ψυχολογική λειτουργία, για να… λειτουργούμε με πιο Cool διάθεση.

Βρείτε το Cool Day ΕΔΩ!

 

 

Επιμέλεια Άρθρου: Συντακτική Ομάδα Pharm24.gr
Πηγή: Power Health 

Τι πιστεύετε εσείς;