Γιατί δε χάνω κιλά; Λάθη που καθυστερούν την απώλεια βάρους

 Από  04/11/2020

Μπήκαμε στην άνοιξη και… κλασικά έχει αρχίσει να μας απασχολεί η εμφάνισή μας, τα κιλά που ίσως πήραμε το χειμώνα, ή η ζυγαριά που έχει κολλήσει και δε λέει να κατέβει παρόλο που προσέχουμε τη διατροφή μας ακόμα και για τις πιο δραστήριες που έχουν εντάξει την άσκηση στη ζωή τους. Υπάρχουν κάποια μικρά λάθη που κάνουμε και δε φαντάζεσαι πόση… ζημιά κάνουν. Ας τα εντοπίσουμε και ας προχωρήσουμε ακάθεκτες στο στόχο μας, ένα σώμα που θα μας κάνει να νιώθουμε όμορφα!

Γιατι δε χάνω γρήγορα κιλά

Ας δούμε τα 11 βασικότερα λάθη τα οποία μπορούμε να διορθώσουμε πολύ πιο εύκολα από όσο φαντάζεσαι ώστε να χάσουμε γρηγορότερα κιλά.

  • Φτωχό ή ανύπαρκτο πρωινό

Έχεις μία θαυμάσια ευκαιρία να δώσεις ενέργεια στον οργανισμό σου, να ενεργοποιήσει το μεταβολισμό σου, και εσύ αρνείσαι πιστεύοντας ότι κάνεις καλό στη γραμμή σου. Μέγα λάθος! Μία φέτα ψωμί με λίγο βούτυρο και μαρμελάδα στα όρθια, ή ακόμα χειρότερα, ένας καφές με άδειο στομάχι μόνο ζημιά κάνουν.

  • Πρωτεΐνη, τελευταία αντί για πρώτη και καλύτερη

 Η πρωτεΐνη αποτελεί το πιο χορταστικό από τα τρία μακροθρεπτικά συστατικά, τα άλλα δύο είναι το λίπος και οι υδατάνθρακες, και αυτό σημαίνει ότι σε κρατάει χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, οπότε πεινάς λιγότερο, τρως λιγότερο. Λαμβάνοντας αρκετή πρωτεΐνη θα κινητοποιήσεις ή θα κρατήσεις το μεταβολικό σου ρυθμό υψηλότερο και φυσικά θα ελαχιστοποιήσεις τη μείωση της μυϊκής σου μάζας.

  • Προπονείσαι νηστική

Είναι πολύ πιθανό να υπολογίζεις τις θερμίδες που θα χάσεις από την προπόνηση σε συνδυασμό με τις θερμίδες που δε θα πάρεις επειδή γυμνάζεσαι νηστική. Εκτός του ότι δεν έχεις την απαιτούμενη ενέργεια που χρειάζεσαι για να βγάλεις το πρόγραμμα, πετυχαίνεις ακριβώς το αντίθετο. Πολυάριθμες έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση γεύματος πλούσιο σε πρωτεΐνη, πριν από μία μέτριας έντασης άσκηση 30 λεπτών, μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

  • Επικεντρώνεσαι μόνο στην αερόβια άσκηση

Οι cardio ή καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις, μόνο, δεν αρκούν για να κάψεις λίπος. Σύμφωνα με τους ειδικούς οι προπονήσεις με βάρη, εκτός από τη μυϊκή ενδυνάμωση που σου προσφέρουν, κρατούν ενεργό το μεταβολισμό σου και μετά το τέλος της άσκησης, πράγμα που σημαίνει ότι συνεχίζεις να καις θερμίδες και περιττό λίπος. Αν μάλιστα, κάνεις λιγότερες επαναλήψεις χρησιμοποιείς πιο βαριά βαράκια, μπορείς να αυξήσεις περισσότερο τον αριθμό θερμίδων που καις.

  • Έχεις εμμονή με τη ζυγαριά

Αν μάθεις πόσο μπορεί να σε μπλοκάρει η εμμονή με τη ζυγαριά, θα αλλάξεις γνώμη και στάση απέναντί της. Το βάρος αυξομειώνεται από ώρα σε ώρα και μέρα σε μέρα, αν υπολογίσεις, κατακρατήσεις, φούσκωμα από άγχος ή έμμηνο ρύση και άλλους λόγους που ανεβάζουν τη ζυγαριά. Είναι πιο αποτελεσματικό να μετράς το σωματικό λίπος που χάνεις, γιατί αυτό σε ενδιαφέρει και είναι πιο σημαντικό από την απώλεια κιλών.

  • Κόβεις συγκεκριμένες τροφές χωρίς λόγο

Πρέπει να θυμάσαι ότι όλα τα θρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητα για να είσαι υγιής, να έχεις ενέργεια και να χάνεις βάρος. Οι ακραίες δίαιτες που απαγορεύουν συγκεκριμένες τροφές ή επιβάλλουν μονοφαγία δε λειτουργούν μακροπρόθεσμα και βλάπτουν τον οργανισμό και το μεταβολισμό σου. Η ισορροπημένη διατροφή θέλει λιπαρά, πρωτεΐνη και υδατάνθρακες.

  • Αυξομειωμένες μερίδες

Το μέτρημα των θερμίδων είναι βαρετό, κουραστικό και ίσως εκνευριστικό, παρόλα αυτά είναι απαραίτητο και θα το καταλάβεις με τα αποτελέσματα που θα δεις. Ο λόγος είναι πολύ απλός: όταν οι θερμίδες που καις είναι περισσότερες από αυτές που παίρνεις από τα γεύματα αδυνατίζεις, αντίθετα, όταν οι θερμίδες που λαμβάνεις είναι περισσότερες από αυτές που καις, παίρνεις βάρος. Είναι το λεγόμενο ενεργειακό ισοζύγιο. Ο έλεγχος, λοιπόν, των θερμίδων μας οδηγεί στην απώλεια βάρους.

  • Πεινάω, άρα αδυνατίζω

Αν ήταν έτσι, θα κάναμε υπομονή, θα πεινάγαμε δύο-τρεις μέρες και θα αδυνατίζαμε. Η πείνα φέρνει μείωση έως και απώλεια ενέργειας, άρα δεν μπορείς να αποδώσεις στην προπόνησή σου, ο οργανισμός σου δεν εφοδιάζεται με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να λειτουργεί σωστά και ο μεταβολισμός σου ατονεί. Τρία βασικά γεύματα και υγιεινά σνακ ενδιάμεσα, ιδανικά κάθε 3 ώρες θα σε φέρουν πιο κοντά στο στόχο σου!

  • Πίνεις light αναψυκτικά

Η ψευδαίσθηση των θερμίδων. Τι σημαίνει αυτό; Αν μπορείς να το κρατήσεις στο ένα αναψυκτικό την ημέρα, είναι η ιδανική ισορροπία. Όμως, σύμφωνα με έρευνες άτομα που επιλέγουν διαιτητικά ποτά, συνήθως φτάνουν τον αριθμό θερμίδων των κανονικών αναψυκτικών λόγω υπερκατανάλωσης.

  • Δεν πίνεις νερό

 Έρευνες αναφέρουν ότι η επαρκής κατανάλωση νερού μπορεί να βοηθήσει στην καύση θερμίδων, να αυξήσει προσωρινά την κατανάλωση ενέργειας κατά την ανάπαυση, δηλαδή τον αριθμό των θερμίδων που καις σε ήρεμη κατάσταση. Επίσης, ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος, συμβάλλει στην αποβολή των παραπροϊόντων του μεταβολισμού και θεωρείται σημαντικός παράγοντας στην απώλεια βάρους.

  • Η διατροφική ρουτίνα παχαίνει

Τρώγοντας καθημερινά το ίδιο και απαράλλαχτο πρωινό ή τα ίδια γεύματα μέσα στη μέρα, εκτός του ότι δε λαμβάνεις τα συστατικά που πρέπει, ‘’κοιμίζεις’’ το μεταβολισμό σου, ο οποίος συνηθίζει στις ίδιες τροφές και δεν αντιδρά. Δοκίμαζε, λοιπόν, νέα φρούτα, λαχανικά και άλλες τροφές που πριν δεν έτρωγες για να ξυπνήσεις το μεταβολισμό σου και να βάζεις περισσότερη γεύση στην καθημερινότητά σου.

 

Ποιο συμπλήρωμα διατροφής θα βοηθήσει να χάσω πιο γρήγορα κιλα

Fit & Lean…

…Και βάλε στόχο το σώμα που θέλεις

Για εσένα που γνωρίζεις ότι η άσκηση αποτελεί τρόπο ζωής αλλά και τρόπος να έχεις το σώμα που θέλεις και ακολουθείς ισορροπημένη διατροφή, τώρα έχεις έναν ακόμα σύμμαχο. Fit & Lean, το καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής από την Power Health. Το διπλό προϊόν που έρχεται να συμπληρώσει την προσπάθειά σου να φτάσεις στο στόχο σου! Μία κάψουλα Fit & Lean ΜΒ πριν το πρωινό με πράσινο τσάι, yerba mate, κετόνες ράσμπερι, πικραλίδα, εκχύλισμα σπόρων σταφυλιού και βιταμίνες Β1, Β6, Β3, Β12 κινητοποιεί το μεταβολισμό σου. Η δεύτερη κάψουλα Fit & Lean FΒ με αγκινάρα, τζίντζερ, L-καρνιτίνη, ινοσιτόλη, βεταϊνη και χολίνη συμβάλλει στο φυσιολογικό μεταβολισμό των λιπιδίων. Τώρα ξέρεις, σήκω από τον καναπέ, βάλε την κίνηση στη ζωή σου και το Fit & Lean και βάλε στόχο το σώμα που θέλεις!

 

7 DAYS Water Shape Program

Δες το σώμα σου να ‘’μπαίνει’’ σε 7 ημέρες

Είναι αυτά τα 2-3 κιλά που ανέβασαν, έτσι ανεξήγητα, τη ζυγαριά! Είναι τα ρούχα που ξαφνικά ‘’μίκρυναν’’ χωρίς εσείς να έχεις προβεί σε ατασθαλίες. Αιτία, η κατακράτηση. Σύμμαχος, το 7 Days Water Shape program! Συμπλήρωμα διατροφής με βάση το επώνυμο εκχύλισμα από φραγκόσυκο, CactiNeaTM, το οποίο βάσει κλινικών μελετών βοηθά στην αποβολή των επιπλέον υγρών από το σώμα μας και έτσι μειώνεται η αίσθηση φουσκώματος και πρηξίματος. Η σύνθεση του 7DAYS Water Shape Program ενισχύεται από τις βιταμίνες Β3, Β6, και συμβάλλουν στη φυσιολογική λειτουργία των μεταβολικών διεργασιών, καθώς και μαγνήσιο που συμβάλλει στην ισορροπία των ηλεκτρολυτών στο σώμα. Έχει υπέροχη γεύση και υπέροχα αποτελέσματα.

 

Είσαι έτοιμη να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό στο αδυνάτισμα;

Για εσένα που θέλεις να τρως και να απολαμβάνεις χωρίς τύψεις. Θέλεις να χάσεις βάρος, αλλά και να το ελέγχεις. Ζητάς κάτι διαφορετικό! Top Diet από την Power Health! Το πλήρες, ισορροπημένο γεύμα, υψηλό σε πρωτεΐνες, με 23 βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία. Το Top Diet βασίζεται στη μέθοδο της υποκατάστασης γευμάτων με λίγες θερμίδες, η οποία αποδεδειγμένα οδηγεί στην απώλεια κιλών. Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνες είναι ιδιαίτερα χορταστικό. Απόλαυσέ το με γάλα ή γιαούρτι σε 3 μοναδικές, εκπληκτικές γεύσεις, μόκα, σοκολάτα και βανίλια.

Τι πιστεύετε εσείς;