Θέλεις να ακολουθήσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής; Ακολούθησε τα παρακάτω 10 βήματα!

 Από  07/05/2019

  • Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα υγιεινό πρωινό και μην παραλείπετε γεύματα.
  • Εάν πεινάτε μεταξύ των γευμάτων, επιλέξτε μια μερίδα φρούτου ή ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
  • Για μεσημεριανό επιλέξτε μια μερίδα ωμών λαχανικών ή μια σούπα λαχανικών.
  • Προτιμήστε τα ακατέργαστα τρόφιμα, όπως ψωμί, μακαρόνια και ρύζι ολικής αλέσεως ή δημητριακά ολικής αλέσεως χωρίς ζάχαρη για το πρωινό.
  • Συνοδεύσετε το κυρίως γεύμα σας με μισό πιάτο λαχανικών.
  • Περιορίστε τα γλυκά, τα κέικ, τις σοκολάτες, τα ανθρακούχα ποτά, τα fast food και τα μπισκότα.
  • Ξεχάστε ότι υπάρχουν ασανσέρ – χρησιμοποιείτε τις σκάλες!  Εισάγετε στην καθημερινότητά σας τουλάχιστον 30 λεπτά σωματικής δραστηριότητας. Πηγαίνετε να κάνετε τα ψώνια σας με ποδήλατο, πηγαίνετε για χορό, βγάλτε το σκύλο βόλτα – όλα μετράνε!
    Πίνετε επαρκή ποσότητα νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο καφές, το τσάι, ένας ελαφρύς ζωμός και περιστασιακά κάποιο ανθρακούχο ποτό διαίτης είναι όλα επιτρεπτά. Προσοχή στα ανθρακούχα ποτά, τους φρουτοχυμούς και το αλκοόλ.
    Μην καπνίζετε.

 

ΤIPS & ΑΠΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Έχετε υπομονή

Τα αποτελέσματα θα φανούν. Απλώς χρειάζεται χρόνος. Σκεφτείτε πόσος χρόνος χρειάστηκε για να φτάσει το σώμα σας στην κατάσταση που ήταν προτού ξεκινήσετε το πρόγραμμα αυτό.

Φροντίστε ώστε να υπάρχει ποικιλία στις ασκήσεις και να τις κάνετε με χαρά

Προφυλάξτε το σώμα σας από το να συνηθίσει σε μια ρουτίνα άσκησης. Οι τέσσερις πρώτες εβδομάδες ενός προγράμματος άσκησης θα πρέπει να στοχεύουν στην σταδιακή ενίσχυση της φυσικής κατάστασης και στη δημιουργία υγιών μυών, χωρίς λίπος.

Επιλέξτε μια δραστηριότητα που ταιριάζει στην προσωπικότητά σας

Εάν προτιμάτε να έχετε παρέα, τότε εγγραφείτε σε μια τάξη γυμναστικής ή γίνετε μέλος ενός συλλόγου τρεξίματος ή συμμετάσχετε σε κάποιο ομαδικό σπορ. Εάν αισθάνεστε καλύτερα να αθλείστε μόνος/η, γιατί δεν προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε ένα DVD γυμναστικής στο σπίτι ή να βγαίνετε έξω για περπάτημα.

Θέστε επιτεύξιμους στόχους

Όπως ισχύει για κάθε είδους άσκηση, φροντίστε να μην ξεπερνάτε τα όρια σας. Να θυμάστε ότι δεν είναι απαραίτητο να ολοκληρώσετε όλη την προπόνηση. Εάν νιώσετε κούραση, αναπαυθείτε και συνεχίστε όταν αισθανθείτε και πάλι έτοιμος/η.

Προσπαθήστε να αυξήσετε το χρόνο που αφιερώνετε στην άσκηση

Εάν αισθάνεστε κουρασμένος/η, τότε ξεκουραστείτε για μια ημέρα. Εσείς γνωρίζετε το σώμα σας καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Ακούστε το και φροντίστε να το βοηθήσετε.

Κάντε την άσκηση τρόπο ζωής

Για την τόνωση όλου του σώματος, θυμηθείτε να συνδυάζετε το πρόγραμμα άσκησής σας με υγιεινή διατροφή. Κάντε την άσκηση μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας, για παράδειγμα μετατρέψτε τη δουλειά που έχετε για το σπίτι σε άσκηση ή περπατήστε μέχρι το μαγαζί της γειτονιάς σας αντί να πάρετε το αυτοκίνητο.

 

Πηγή άρθρου: Xls Medical
Eπιμέλεια: Συντακτική Ομάδα Pharm24.gr

Τι πιστεύετε εσείς;