Μάθε πόσες θερμίδες χρειάζεσαι καθημερινά και πώς μπορείς να χάσεις βάρος;

 Από  13/06/2019

Μην τις υποτιμάς γιατί η δύναμή τους και η επιρροή τους στο σώμα σου είναι καταλυτική. Οι θερμίδες είναι εκείνες που ελέγχουν το ανεβοκατέβασμα στη ζυγαριά και καθορίζουν το βάρος σου. Μάθε πόσες πρέπει να παίρνεις και να χάνεις, αλλά και ποιοι είναι οι παράγοντες που θα σε βοηθήσουν να κερδίσεις τη μάχη μαζί τους και να… χάσεις βάρος!

 

Θερμίδες σημαίνει ενέργεια
Θα έχεις ακούσει αμέτρητες φορές ή θα έχεις διαβάσει για το ρόλο που παίζουν στη διατροφή σου και στην εμφάνισή σου. Για να μπορούμε, όμως, να τις έχουμε υπό έλεγχο ας δούμε τι ακριβώς είναι οι θερμίδες και τι εκπροσωπούν. Στην ουσία, θερμίδα σημαίνει ενέργεια και φυσικά έχει να κάνει με τον περιβόητο μεταβολικό ρυθμό, ο οποίος με τη σειρά του αναφέρεται στο σύνολο της ενέργειας που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να καλύψει της ζωτικές του ανάγκες. Η ενέργεια που χρειάζεται η καρδιά σου για να λειτουργεί σωστά, όπως και η αναπνοή σου, ή να διατηρείται η σωστή θερμοκρασία στο σώμα σου, καθώς και άλλες λειτουργίες, αντιστοιχεί στο 60-75% της ενέργειας που προσλαμβάνεις από την τροφή. Το ποσοστό αυτό περιλαμβάνει και τις φυσικές καθημερινές δραστηριότητες. Οι διατροφικές πηγές ενέργειας είναι οι πρωτεΐνες, οι υδατάνθρακες και τα λιπίδια.

 

Το αδυνάτισμα είναι μαθηματικά
Συχνά θα αναρωτιέσαι πόσες θερμίδες πρέπει να πάρεις για να διατηρήσεις το βάρος σου ή για να αδυνατίσεις. Ο υπολογισμός είναι πολύ πιο απλός από την εφαρμογή του κανόνα που λέγεται ενεργειακό ισοζύγιο. Ας ξεκινήσουμε με τη διατήρηση του βάρους, για να το πετύχεις αυτό, ο αριθμός των θερμίδων που θα παίρνεις καθημερινά δεν πρέπει να ξεπερνά τον αριθμό των θερμίδων που καις. Αν θέλεις να αδυνατίσεις, πρέπει να καις περισσότερες θερμίδες από αυτές που λαμβάνεις από τη διατροφή, αυτό επιτυγχάνεται με δύο τρόπους ή και τους δύο μαζί συνδυαστικά, μειώνοντας την πρόσληψη θερμίδων και αυξάνοντας τη σωματική δραστηριότητα.

Πώς υπολογίζεις τις θερμίδες
Ένα κιλό λίπους αντιστοιχεί σε 7.500 θερμίδες. Παίρνοντας, λοιπόν, καθημερινά 500 θερμίδες λιγότερες, στο τέλος της εβδομάδας θα έχεις απώλεια μισού κιλού λίπους. Διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό! Με στόχο την απώλεια 4 με 6 κιλών το μήνα θα πρέπει να χάνεις σταθερά 1 με 1,5 κιλό την εβδομάδα, δηλαδή να παίρνεις 1000 έως 1500 θερμίδες λιγότερες την εβδομάδα. Αυτό είναι το ιδανικό, ώστε να μη στερείς τον οργανισμό σου από θρεπτικά συστατικά, να έχεις υγεία, ενέργεια και ευεξία και να μην μπλοκάρεις το μεταβολισμό σου με τις ‘’περίφημες’’ δίαιτες express. Μην έχεις την αυταπάτη ότι μπορείς να παίρνεις θερμίδες από όποια διατροφική ομάδα θέλεις, γιατί εξίσου σημαντικό ρόλο με τον αριθμό, παίζει και η προέλευσή τους. Η μεσογειακή διατροφή αποτελεί την καλύτερη και πιο αποτελεσματική επιλογή.

Tips για να χάνεις θερμίδες

• Να καταναλώνεις 2 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλά σε θερμίδες, την ημέρα.
• Βάλε στο εβδομαδιαίο μενού, 2 φορές ψάρι και 2 φορές κοτόπουλο.
• Περιόρισε την κατανάλωση σε κόκκινο κρέας στη μία φορά την εβδομάδα.
• Απαραίτητα, και σε καθημερινή βάση, 5-6 μερίδες φρούτων και λαχανικών.
• Μην ενδίδεις στα αναψυκτικά και στα γλυκά.
• Περιόρισε στο ελάχιστο τα τηγανιτά και το αλάτι.
• Προτίμησε τρόφιμα ολικής άλεσης.
• Πες ναι στους ανάλατους ξηρούς καρπούς, μέχρι 30γρ. την ημέρα
• Επένδυσε στο κάψιμο των θερμίδων που μπορείς να πετύχεις με τα μυρωδικά και τα καρυκεύματα που συμβάλλουν στην ενίσχυση του μεταβολισμού.
• Κατέβασε μία εφαρμογή στο κινητό που μετράει θερμίδες των γευμάτων, υπάρχουν πολλές και μάλιστα πολύ καλά ενημερωμένες.
• Επίσης, αν σου είναι δύσκολο να πάρεις χαρτί και μολύβι για να μετρήσεις τις θερμίδες που πρέπει να καταναλώνεις καθημερινά, υπάρχει το διαδίκτυο στο οποίο μπορείς πολύ εύκολα να βρεις το σωστό αριθμό.

Υποκατάστατο γεύματος, η απόλαυση να χάνεις βάρος!
Ή έλλειψη χρόνου να ασχοληθούμε με την προετοιμασία του φαγητού, πολλές φορές μας οδηγεί σε ανθυγιεινές επιλογές. Τα υποκατάστατα γεύματος έρχονται να δώσουν αποτελεσματική λύση που τεκμηριώνεται επιστημονικά και από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων (EFSA), σύμφωνα με την οποία, η υποκατάσταση ενός ημερήσιου γεύματος συμβάλλει στη διατήρηση του βάρους, ενώ η υποκατάσταση δύο ημερήσιων γευμάτων συμβάλλει στην απώλειά του. Τα υποκατάστατα γεύματος είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, βιταμίνες μέταλλα και ιχνοστοιχεία, ενώ ταυτόχρονα σε χορταίνουν δημιουργώντας το αίσθημα του κορεσμού, τροφοδοτώντας τον οργανισμό σου με όλα τα μακροθρεπτικά και μικροθρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, με το ενεργειακό τους περιεχόμενο να φτάνει από 200 έως 300 θερμίδες.

 

Top Diet!
Είσαι έτοιμη να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό στο αδυνάτισμα;

Για εσένα που θέλεις να τρως και να απολαμβάνεις. Θέλεις να χάσεις βάρος, αλλά και να το ελέγχεις. Ζητάς κάτι διαφορετικό. H Power Health σου το προσφέρει με το Top Diet! Καινοτόμο, χορταστικό, απολαυστικό, αποτελεί ένα πλήρες, ισορροπημένο γεύμα, υψηλό σε πρωτεΐνες, με 23 βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στο αδυνάτισμα. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, δημιουργώντας αίσθημα κορεσμού και δεν πεινάς, είναι χαμηλό σε κορεσμένα λιπαρά, μπορείς να το απολαύσεις με γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και έχει από 235 έως 275 θερμίδες. Τώρα ξέρεις, Top Diet! Πάρε τον έλεγχο του βάρους στα χέρια σου και άλλαξε το σώμα σου! Γιατί τώρα… Απολαμβάνεις. Χορταίνεις. Χάνεις βάρος.
Δες όλες τις γεύσεις του Top Diet ΕΔΩ!

Πηγή άρθρου: Power Health 
Eπιμέλεια: Συντακτική Ομάδα Pharm24.gr

Τι πιστεύετε εσείς;