Βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν στην απώλεια βάρους και στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού!

 Από  07/09/2020

Αν πίστευες ότι οι βιταμίνες έχουν μόνο θρεπτικό χαρακτήρα, ήρθε η ώρα να μάθεις, αν δε γνωρίζεις ήδη, ότι έχουν και… αδυνατιστικό! Και αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος να ανέβουν στην εκτίμησή σου και στη λίστα του διατροφικού σου μενού.

 

 

Ποιες διαδικασίες συμβάλλουν στην απώλεια λίπους

Η αύξηση του μεταβολισμού και η καύση του λίπους αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για την επίτευξη του στόχου, στις οποίες βοηθούν τόσο οι βιταμίνες, όσο και άλλα θρεπτικά συστατικά.
Ας δούμε ποιες είναι οι 2 βασικές διεργασίες καύσης λίπους. Η πρώτη είναι η θερμογένεση η οποία αποτελεί μία μεταβολική διαδικασία κατά την οποία το σώμα σου καίει θερμίδες για να παράγει θερμότητα και συμβάλλει στην απώλεια βάρους, καθώς αυξάνει το ‘‘κάψιμο’’ θερμίδων. Η δεύτερη είναι η η λιπόλυση κατά την οποία γίνεται η διάσπαση των λιπιδίων και περιλαμβάνει την υδρόλυση των τριγλυκεριδίων σε γλυκερόλη και ελεύθερα λιπαρά οξέα.

Όταν οι βιταμίνες… αδυνατίζουν

Μη φανταστείς ότι θα σε βοηθήσουν να χάσεις όλα τα περιττά κιλά, όμως, οι ιδιότητές τους στην καύση του λίπους και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού είναι σημαντική, ενώ παράλληλα κάνουν τη δίαιτά σου πιο εύκολη και πιο αποτελεσματική. Είτε τις λαμβάνεις μέσα από τη διατροφή, είτε μέσα από συμπληρώματα σε πιο συμπυκνωμένη μορφή, είναι βέβαιο ότι θα σε βοηθήσουν. Ας γνωρίσουμε λοιπόν και την αδυνατιστική πλευρά τους…

Βιταμίνες του συμπλέγματος B

Τόμοι έχουν γραφτεί για τη σημασία του μεταβολισμού στην απώλεια βάρους. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β ανήκουν στην ομάδα αυτή, αφού συμβάλλουν στο μεταβολισμό της τροφής σε ενέργεια. Κάθε μία από τις 8 βιταμίνες του συμπλέγματος συνεισφέρει με το δικό της τρόπο. Για την ακρίβεια συμμετέχουν στο μεταβολισμό των υδατανθράκων, των λιπών, των πρωτεϊνών και των ζαχάρων, επομένως είναι απαραίτητες για την ομαλή λειτουργία και την ανάπτυξη του οργανισμού. Θα τις βρεις στα δημητριακά, στο συκώτι, στο χοιρινό κρέας, στο κοτόπουλο, στις μπανάνες, στο μοσχάρι, στα όσπρια, στα γαλακτοκομικά.

L – καρνιτίνη

Κατασκευασμένη από διάφορα αμινοξέα και βιταμίνες, η καρνιτίνη επιτελεί το δικό της ρόλο σε λειτουργικές διαδικασίες στο σώμα. Η συγκεκριμένη που σε αφορά είναι ότι μεταφέρει το λίπος στα μιτοχόνδρια των κυττάρων, (όπως στα μυϊκά κύτταρα), τα οποία καίγονται για να παραχθεί ενέργεια. Τη βρίσκουμε κυρίως στο κόκκινο κρέας, ενώ μικρότερες ποσότητες περιέχουν τα ψάρια, τα πουλερικά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Βιταμίνη Α

Παίζει σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση των ορμονών του θυρεοειδούς αδένα οι οποίες συμβάλλουν στο τρόπο που τα κύτταρα του σώματός μας χρησιμοποιούν την ενέργεια, η οποία επηρεάζει το ρυθμό του μεταβολισμού. Χαμηλά επίπεδα ορμονών στο θυρεοειδή σημαίνει και χαμηλά επίπεδα λειτουργίας του μεταβολισμού. Εμείς όμως δε θέλουμε αυτό… Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α είναι τα καρότα, οι κόκκινες πιπεριές, το σπανάκι, το μάνγκο, το πεπόνι, τα βερίκοκα, τα αυγά, ο σολομός.

Πράσινο τσάι

Διάσημο και αγαπημένο για τις ιδιότητές του, το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού χαρακτηρίζεται για την εξαιρετικά υψηλή συγκέντρωσή του σε πολυφαινόλες, οι οποίες χάρη στις ισχυρές ιδιότητές τους καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες, ενώ σε βοηθούν να χάσεις βάρος αφού ενεργοποιούν τη μικροκυκλοφορία. Επίσης, το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε κατεχίνες, οι οποίες σε συνδυασμό με την καφεΐνη, διαγείρουν τη λιπόλυση, συμβάλλουν στην απελευθέρωση του λίπους από τα λιπώδη κύτταρα.

CLA

Γνωστό και αγαπημένο και το CLA συγκαταλέγεται στις πρώτες θέσεις της αδυνατιστικής μας λίστας, αφού εμπλέκεται στο μεταβολισμό του λίπους. Κλινικές μελέτες έχουν αποδείξει ότι το CLA συμβάλλει στη διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ του λίπους και της άλιπης μάζας σώματος. Αυξάνει την αναλογία μυϊκής μάζας ως προς το σωματικό λίπος, μειώνοντας την αποθήκευσή του και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των μυών.

Γκουαράνα

Δε φημίζεται μόνο για την ενέργεια που χαρίζει στον οργανισμό αφού αποτελεί φυσική πηγή καφεΐνης, αλλά και για τη συμβολή του στην απώλεια λίπους μέσω της αύξησης των κατεχολαμινών στο αίμα, ενώσεων που κινητοποιούν τα αποθέματα λίπους που πρόκειται να οξειδωθούν. Επίσης, συμβάλλει στη μείωση της όρεξης, την επιτάχυνση του μεταβολισμού, ενώ έχει και αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Κόκκινη καυτερή πιπεριά

Εκτός από γευστική, αν την αντέχεις, είναι και λιποδιαλυτική. Αυτή της η ιδιότητα περιέχεται στην υψηλή ποσότητα σε καψαϊκινοειδών που περιέχει υποστηρίζοντας το μεταβολισμό, την κινητοποίηση του λίπους για την παραγωγή ενέργειας, καθώς και τη θερμογένεση.

 

 

Power of Nature Sport Series BurnUp

Ανέβασε το μεταβολισμό σου

Αν δυσκολεύεσαι να εντάξεις τροφές που όμως μπορούν να σε βοηθήσουν να κάψεις λίπος και να χάσεις βάρος, μπορείς να επιλέξεις συμπληρώματα διατροφής που σου τα προσφέρουν σε συμπυκνωμένη μορφή αξιοποιώντας στο έπακρο τις ιδιότητές τους.
Το Power of Nature Sport BurnUp από την Power Health έρχεται να συμπληρώσει την προσπάθειά σου να φτάσεις στο στόχο σου και να αποκτήσεις ένα καλλίγραμμο σώμα! Αποτελεί ένα νέο εξειδικευμένο συμπλήρωμα διατροφής, το οποίο στοχεύει στην ενίσχυση των δύο βασικών μεταβολικών διαδικασιών, της θερμογένεσης και της λιπόλυσης. Περιέχει συνδυασμό ειδικά μελετημένων συστατικών όπως L-καρνιτίνη, καφεΐνη από εκχυλίσματα γκουαράνα και πράσινο τσάι, εκχύλισμα κόκκινης πιπεριάς Capsimax™, καθώς και CLA και θα γίνει καθαρά… και η δική σου επιλογή!

 

Πηγή άρθρου: Power Health 
Eπιμέλεια Άρθρου: Συντακτική Ομάδα Pharm24.gr

Τι πιστεύετε εσείς;