Φυσικά βοηθήματα του ύπνου για όνειρα γλυκά!

 Από  07/09/2020

Στην εποχή μας, η αϋπνία έχει πάρει διαστάσεις μάστιγας και ο ύπνος έχει αναδειχτεί σε είδος πολυτελείας, αποκτώντας όλο και μεγαλύτερη σημασία, ενώ όσοι τον απολαμβάνουν θεωρούνται προνομιούχοι. Από την  άλλη, όλο και περισσότεροι παραπονιούνται για κακή ποιότητα στον ύπνο, για χρόνιες αϋπνίες ή και άλλες σοβαρές διαταραχές.
 
 
 

Γιατί είναι τόσο σημαντικός ο ύπνος;

Ο ύπνος είναι εξαιρετικά σημαντικός για τον οργανισμό όσο το νερό και το φαγητό. Όσο κοιμόμαστε, το σώμα μας  ξεκουράζεται και οι λειτουργίες του οργανισμού μας κατεβάζουν ταχύτητα. Επίσης, ο εγκέφαλος μας βρίσκει την  «ευκαιρία»  να επεξεργαστεί τις πληροφορίες που προσέλαβε όλη τη διάρκεια της ημέρας, να αποθηκεύσει όσες θεωρεί σημαντικές, ώστε να δημιουργηθεί χώρος για νέα δεδομένα. Μάλιστα σύμφωνα με μελέτες 7-8  ώρες ύπνου την ημέρα προάγουν τη μακροζωία και την ευεξία, ενώ ο ανεπαρκής ύπνος φαίνεται να επηρεάζει αρνητικά τη συνολική μας υγεία.

Φυσικά βοηθήματα του ύπνου.

  • Εφαρμόζουμε μια σταθερή ρουτίνα προετοιμασίας πριν πέσουμε για ύπνο. Αποφεύγουμε να πηγαίνουμε για ύπνο “άτσαλες” ώρες, να κοιμόμαστε στον καναπέ μπροστά στην τηλεόραση με τα φώτα ανοιχτά ή να παίρνουμε το κινητό μας στο κρεβάτι.
  • Απολαμβάνουμε την ιεροτελεστία ενός ζεστού μπάνιου με αιθέρια άλατα που διώχνουν το στρες και χαλαρώνουν το σώμα. Φροντίζουμε το νερό να είναι ζεστό, αλλά ποτέ καυτό γιατί θα έχει ως αποτέλεσμα να μας δημιουργηθούν ζαλάδες. Αποφεύγουμε φυσικά το χλιαρό ή κρύο νερό γιατί θα ενισχύσει την ένταση που μπορεί να έχουμε και να μας ”ξυπνήσει”.
  • Ελέγχουμε τα επίπεδα ασβεστίου και μαγνησίου στον οργανισμό μας. Η έλλειψη αυτών των βιταμινών και μετάλλων είναι συχνή αιτία της αϋπνίας. Μάλιστα έρευνες έχουν δείξει, ότι το 80% του πληθυσμού του δυτικού κόσμου έχει έλλειψη από μαγνήσιο! Το πιο σημαντικό όμως είναι, ότι οι συνήθεις εξετάσεις αίματος δεν ανιχνεύουν την έλλειψη μαγνησίου, παρά μόνο όταν αυτή φθάσει σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα.
  • Επιλέγουμε αφεψήματα από βότανα που θα μας βοηθήσουν να κοιμηθούμε καλύτερα. Για παράδειγμα το χαμομήλι και ο λυκίσκος. Το χαμομήλι είναι ένα αφέψημα γνωστό, εδώ και αιώνες, για τη χαλαρωτική του δράση. Φλαβονοειδή, όπως η απιγενίνη, που περιέχονται στο χαμομήλι καταπραΰνουν το κεντρικό νευρικό σύστημα, ηρεμούν και προετοιμάζουν το έδαφος για καλό ύπνο. και ο λυκίσκος .Από την άλλη ο λυκίσκος, είναι το φυτό από το οποίο φτιάχνεται η μπύρα. Έχει πικρή γεύση και χαλαρωτικές, έντονα ηρεμιστικές, μυοχαλαρωτικές αλλά και υπνωτικές ιδιότητες. Η αιτία για τις παραπάνω ιδιότητες είναι η παρουσία βαλεριανικού οξέως στα άνθη, αλλά και η σύνθετη ουσία 2-methyl-3-buten-2-ol που κατατάσσει το φυτό στις πρώτες θέσεις, ανάμεσα στα πιο αποτελεσματικά φυσικά ηρεμιστικά κι υπνωτικά.
  • Επιλέγουμε συμπληρώματα διατροφής, όπως το Cool Night της Power Health που συνδυάζει συστατικά που εμπλέκονται στα μονοπάτια του «ύπνου» και της μελατονίνης, με στοιχεία της διατροφής που προσφέρουν χαλάρωση.

COOL NIGHT… και καλή σας νύχτα!

Δε σας φτάνει η κούραση της μέρας, έχετε και τη… βραδινή γυμναστική που περιλαμβάνει ατελείωτο στριφογύρισμα στο κρεβάτι, πηγαινέλα σε καναπέδες και επιδρομές στο ψυγείο. Γυρίστε πλευρό στα νυχτερινά στριφογυρίσματα με Cool Night.  Το Cool Night της σειράς Platinum Range από την Power Health αποτελεί μία συνεργιστική  φόρμουλα για τη μείωση του χρόνου που χρειάζεται κανείς για να κοιμηθεί, συμβάλλοντας στην καλύτερη ποιότητα του ύπνου. Συνδυάζει φυσικά συστατικά όπως χαμομήλι, λυκίσκο, ασβέστιο,  μαγνήσιο και τις βιταμίνες Β1, Β6, ώστε να διασφαλίζεται η καλή υγεία των μυών, του νευρικού συστήματος, της ψυχολογίας και της τάσης για ύπνο. Παράλληλα, ανακουφίζει από το υποκειμενικό αίσθημα της χρονικής υστέρησης του βιολογικού ρολογιού (jet lag). Cool night, η πλατινένια σας επιλογή για να κοιμάστε και να ξυπνάτε  με ενέργεια κάθε μέρα.

Βρείτε ΕΔΩ το Cool Night!

 

Πηγή άρθρου: Power Health
Επιμέλεια άρθρου: Συντακτική Ομάδα Pharm24.gr

Τι πιστεύετε εσείς;