Άσκηση: Τα… «πριν», τα «κατά τη διάρκεια» και τα «μετά» που πρέπει να γνωρίζεις για super αποτελέσματα!

 Από  10/01/2020

Η άσκηση είναι ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου με τις μόδες και τις τάσεις να είναι πολλές, τις πληροφορίες ακόμα περισσότερες και την πραγματική αξία αυτών να χάνεται κάπου στην πορεία!
Η στοχευμένη άσκηση αποτελεί κλειδί για έναν υγιή οργανισμό και για το λόγο αυτό πρέπει να γίνεται με τρόπο που θα μεγιστοποιεί τα οφέλη και τις θετικές επιδράσεις της στον ασκούμενο. Τι χρειάζεται, όμως, ένας οργανισμός πριν την άσκηση, κατά τη διάρκεια και μετά από αυτή; 

 

Πριν την άσκηση

Είναι σημαντικό πριν την προπόνηση να προετοιμάσετε κατάλληλα το σώμα σας όχι μόνο να «αντέξει» την καταπόνηση που θα επιφέρει η άσκηση, αλλά και να το τροφοδοτήσετε με την απαραίτητη ενέργεια, ώστε να μένετε συγκεντρωμένοι στη σωστή διεκπεραίωση των ασκήσεων και να έχετε το απαραίτητο καύσιμο που θα δαπανήσετε κατά την εφαρμογή τους.
Τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες, αλλά και σε πρωτεΐνες είναι το κλειδί για να ενεργοποιήσετε το μυϊκό και νευρικό σας σύστημα. Επίσης η κατανάλωση γλυκόζης πριν από μια έντονη άσκηση θα πρέπει να γίνεται περίπου πριν την τελευταία ώρα, για να αποφευχθεί η υπογλυκαιμία.
Ενισχύστε το αποτέλεσμα με ένα φυσικό συμπλήρωμα διατροφής με προ-εξασκητική δράση!
Η Pre-Workout φόρμουλα της σειράς Sport Series της Power Health αποτελεί έναν ιδανικό τρόπο για προετοιμασία του οργανισμού πριν την άσκηση. Με φυσική γεύση φράουλα λεμόνι και με έναν συνδυασμό εξειδικευμένων αμινοξέων και ενεργειακών θρεπτικών συστατικών, η Pre-Workout φόρμουλα είναι το ιδανικό ρόφημα σε σκόνη για αθλητές πριν την προπόνηση.

Κατά τη διάρκεια της προπόνησης

Κατά τη διάρκεια της προπόνησης τεράστιο ρόλο στην απόδοση παίζει η ενυδάτωση του οργανισμού. Φροντίστε να πίνετε νερό, ώστε να αναπληρώνετε τα υγρά που χάνετε με τον ιδρώτα. Όσο μεγαλύτερο ποσοστό ηλεκτρολυτών διατίθεται στον οργανισμό σας, τόσο μεγαλύτερη αντοχή και συγκέντρωση θα έχετε κατά την άσκηση.
Κάποιο ενεργειακό ποτό θα μπορούσε να είναι επίσης μια καλή επιλογή ενυδάτωσης, αφού το βασικό τους πλεονέκτημα σε σχέση με το νερό είναι ότι μπορούν να μειώσουν το βαθμό προσπάθειας, καθιστώντας την άσκηση πιο εύκολη.

Μετά την άσκηση

Οι δύο βασικές λειτουργίες που επιτυγχάνονται μέσω της άσκησης και είναι άλλωστε και ο επιθυμητός στόχος των ασκουμένων είναι η απώλεια λίπους και η αύξηση της μυϊκής μάζας.
Αμέσως μετά το πέρας της άσκησης θα πρέπει να καταναλώσετε τροφές με επαρκή ποσότητα πρωτεϊνών που αποτελούν το βασικό «δομικό» υλικό των μυών. Παράλληλα φρούτα και λαχανικά θα αναπληρώσουν τα χαμένα υγρά του σώματος και θα σας τροφοδοτήσουν με τις απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Ιδανική πηγή πρόσληψης πρωτεϊνών αποτελούν και τα φυσικά συμπληρώματα πρωτεΐνης. Τα συμπληρώματα αυτά χρησιμοποιούνται ευρέως από ανθρώπους που προσπαθούν να αυξήσουν την πρόσληψη πρωτεϊνών προκειμένου είτε να χτίσουν μύες, είτε να διατηρήσουν τους μύες τους, είτε να βελτιώσουν τη σύνθεση του σώματός τους.
Ενώ υπάρχουν διαφορετικοί τύποι συμπληρωμάτων πρωτεΐνης σε σκόνη, συμπεριλαμβανομένης της πρωτεΐνης σόγιας και της πρωτεΐνης αρακά, η πρωτεΐνη ορού γάλακτος αποτελεί μία από τις πιο αποτελεσματικές μορφές του συμπληρωμάτων. Η 100% Whey Protein της Power Health σε μορφή σκόνης αποτελεί ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να έχουν αύξηση μυϊκής μάζας με απολύτως φυσικό τρόπο.

Τι γίνεται όμως με την απώλεια λιπώδους ιστού; Πώς μπορούν να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη της άσκησης μετά το πέρας αυτής;
Οι καύσεις του οργανισμού που έχουν προκληθεί λόγω της άσκησης, συνεχίζουν και μετά από αυτή. Ωστόσο υπάρχουν φυσικοί τρόποι που μπορούν να τις ενισχύσουν και να δράσουν στοχευμένα κατά του λίπους. To BurnUp της Power Health αποτελεί ένα συνδυασμό θρεπτικών συστατικών που υποστηρίζουν διάφορες μεταβολικές διεργασίες, συμβάλλουν στη φυσιολογική λειτουργία των μεταβολικών διεργασιών, στη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος και στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης.
Η σειρά για άσκηση της Power Health, Sport Series, αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση για όλους τους αθλητές και τους αθλούμενους.

Πηγή άρθρου: Power Health
Επιμέλεια: Συντακτική Ομάδα Pharm24.gr

Τι πιστεύετε εσείς;