Γυμναστείτε στο σπίτι με αυτές τις απλές ασκήσεις

 Από  27/11/2020

Η γυμναστική στο σπίτι κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος το τελευταίο διάστημα. Λίγο η παραμονή στο σπίτι, λίγο το στρες, που μας περισσεύει, μας έχουν στρέψει στο να κάνουμε όλο και περισσότεροι γυμναστική στο σπίτι. Υπάρχει τρόπος να γυμναστείς από το σπίτι χωρίς να έχεις εξειδικευμένο εξοπλισμό. Αρκεί ένα στρώμα ή ένα χαλάκι γυμναστικής και καλή διάθεση, για να ξεκινήσεις.

Καλό είναι να τηρείς ένα σταθερό πρόγραμμα γυμναστικής κάθε μέρα. Γενικά, η πρωινή γυμναστική είναι μια ιδανική επιλογή, για να ξεκινήσεις τη μέρα σου με ενέργεια και καλή διάθεση. Αν όμως αυτό δεν είναι εφικτό, σαφώς μπορείς να κάνεις γυμναστική οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμείς.

Παρακάτω, θα βρεις τις καλύτερες ασκήσεις γυμναστικής για το σπίτι. Τα όργανα γυμναστικής είναι περιττά, αν κάνεις τις παρακάτω ασκήσεις για αδυνάτισμα.

Βρες, λοιπόν, τη μουσική για τη γυμναστική σου και ξεκίνα!

Γυμναστική για κοιλιά

Οι κλασικοί κοιλιακοί, που ξαπλώνεις λυγίζεις τα γόνατα, βάζεις τα χέρια σου στον αυχένα και ανασηκώνεις τον κορμό σου.

Προσοχή! Το μυστικό εδώ είναι να μην “τραβάς” τον αυχένα με τα χέρια σου, ώστε να σηκωθείς, αλλά απλά να τον στηρίζεις. Έτσι, και δε θα επιβαρύνεις τον αυχένα σου, αλλά και θα εκτελείς καλύτερα την άσκηση, για να έχεις μεγαλύτερα αποτελέσματα.

Τώρα που έχουμε αρκετό χρόνο, μπορούμε να πειραματιστούμε με το σώμα μας και να αυξήσουμε τις δυνατότητές μας.

Μια άσκηση, η οποία μπορεί να πάει την εκγύμναση των κοιλιακών μας σε άλλο επίπεδο είναι η εξής:

  1. Ξαπλώνουμε.
  2. Ακουμπάμε όσο πιο πολύ μπορούμε την πλάτη μας στο πάτωμα.
  3. Προσοχή! Η μέση πρέπει να ακουμπάει επίσης στο πάτωμα. Ανεβάζουμε τα πόδια μας σε ορθή γωνία με τον κορμό και λυγίζουμε τα γόνατα, ώστε οι γάμπες να είναι παράλληλα στο έδαφος.
  4. Τα χέρια μας είναι στο πάτωμα κοντά στα πλευρά.
  5. Σφίγγοντας τους κοιλιακούς μας, ανασηκώνουμε τη λεκάνη φέρνοντας τα γόνατα προς το στήθος.
  6. Στην αρχή η κίνηση θα είναι πολύ μικρή, σταδιακά όμως, θα αυξάνεται.
  7. Προσοχή! Η κίνηση πρέπει να υποκινείται από τους κοιλιακούς. Άρα δεν πρέπει να βάζουμε δύναμη στα χέρια. Αμέσως, θα νιώσετε τη διαφορά.

Για τους κάτω κοιλιακούς η ιδανική άσκηση είναι η παρακάτω:

  1. Ξαπλώνουμε με τα χέρια παράλληλα στο σώμα ή κάτω από το σημείο της “ουράς”.
  2. Ανασηκώνουμε τα πόδια τεντωμένα.
  3. Τα σηκώνουμε προς το ταβάνι και τα κατεβάζουμε έως εκεί που ήταν σηκωμένα.
  4. Επαναλαμβάνουμε.
  5. Προσοχή! Τα πόδια δεν πρέπει να ακουμπάνε στο πάτωμα όταν τα κατεβάζουμε.

Γυμναστική για πόδια – γλουτούς

Η καλύτερη άσκηση για να γυμνάσετε τα πόδια αλλά και τους γλουτούς είναι τα γνωστά μας…καθίσματα. Μπορεί να μην είναι τα αγαπημένα πολλών, όμως τα αποτελέσματά τους είναι αναντικατάστατα. Μπορεί κανείς να κάνει διαφόρων εκδοχών καθίσματα με μεγαλύτερο ή μικρότερο άνοιγμα στα πόδια και με ή χωρίς βάρη. Προσοχή! Κατά το κάθισμα, τα γόνατα δεν πρέπει να “περνούν” μπροστά από τα δάχτυλα των ποδιών.

Αν από την άλλη μεριά αντιμετωπίζεις προβλήματα με τα γόνατά σου, καλό θα ήταν να αποφύγεις να κάνεις καθίσματα, καθώς μπορεί να επιδεινώσουν το πρόβλημα. Μπορείς, όμως, να τα αντικαταστήσεις με τη “γέφυρα”.

  1. Ξάπλωσε στο πάτωμα με τα πόδια λυγισμένα.
  2. Τα χέρια παράλληλα στο σώμα και οι ώμοι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο πάτωμα.
  3. Ανασήκωσε τη λεκάνη σου μέχρι όσο πιο ψηλά μπορείς, ενώ σφίγγεις τους γλουτούς σου.

Τόνωση του κορμού

 

prank workout

 

Η σανίδα είναι μια άσκηση που δεν πρέπει να παραλείπεις. Ενδυναμώνει όλο το πάνω μέρος του σώματος και συμβάλλει στη σωστή στάση σώματος. Όσο δύσκολη άσκηση κι αν σου φαίνεται, τα αποτελέσματα θα σε ανταμείψουν.

 

Επιμέλεια ‘Αρθρου: Συντακτική Ομάδα Pharm24.gr

Τι πιστεύετε εσείς;