Αυπνία: Πώς να την αντιμετωπίσετε άμεσα

 Από  10/02/2021

Η αϋπνία είναι ένα ζήτημα, που απασχολεί ολοένα και περισσότερους ανθρώπους στις μέρες μας. Ο ποιοτικός ύπνος είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας ισορροπημένης και υγιούς καθημερινότητας. Επομένως, όταν διαταράσσεται ο ύπνος, τότε προκύπτουν σοβαρές δυσκολίες και προβλήματα τόσο φυσιολογικά όσο και συναισθηματικά ή ψυχολογικά. Κόπωση, αδυναμία συγκέντρωσης, μελαγχολία κ.α. πολλά συμπτώματα μπορεί να συνδέονται με την παρατεταμένη αϋπνία.

Η αϋπνία μπορεί να οφείλεται σε παθολογικά ή ψυχολογικά αίτια. Ανεξάρτητα όμως από το τι προκαλεί αϋπνία, υπάρχουν μερικές πρακτικές, που θα διευκολύνουν τον ύπνο σου. Αν αναρωτιέσαι πώς αντιμετωπίζεται αϋπνία, τότε είσαι στο σωστό μέρος.

Αϋπνία: Αντιμετώπιση

 

Πως να αντιμετωπίσετε άμεσα την αυπνία;

  • Κοιμήσου και ξύπνα συγκεκριμένες ώρες

Ένα από τα σημαντικότερα βήματα, για να ρυθμίσεις τον ύπνο σου είναι να ορίσεις μια σταθερή ώρα, κατά την οποία θα πέφτεις στο κρεβάτι και θα ξυπνάς. Μην το αμελείς!

  • Μην κοιμάσαι μέσα στην ημέρα

Ίσως είναι δύσκολο πολλές φορές να μην κοιμηθείς μέσα στην ημέρα, ειδικά αν ξυπνάς πολύ πρωί. Μια από τις σημαντικότερες συμβουλές, που δίνουν σε περιπτώσεις αυπνίας όμως, είναι να αντισταθείς στους ενδιάμεσους ύπνους.

  • Μη στριφογυρνάς στο κρεβάτι

Το να στριφογυρνάς στο κρεβάτι επιβεβαιωμένα δε σχετίζεται με γρηγορότερη έλευση του ύπνου. Όταν δεν μπορείς να κοιμηθείς και στριφογυρνάς στο κρεβάτι, το αποτέλεσμα είναι να αυξάνεις τη νευρικότητα, που σε διακατέχει ούτως ή αλλως. Επομένως, μπορείς να σηκωθείς από το κρεβάτι και να καταπιαστείς με κάτι χαλαρωτικό για εσένα.

  • Κάνε γυμναστική

Είναι πολύ σημαντικό να εντάξεις κάποιο είδος άσκησης μέσα στην ημέρα. Καλό είναι βέβαια να μην ασκείσαι αργά το απόγευμα και το βράδυ, καθώς η άσκηση μπορεί να λειτουργήσει αντίστροφα. Επειδή, κατά τη διάρκεια της άσκησης εκκρίνουμε αδρεναλίνη, μπορεί να δυσκολευτούμε να κοιμηθούμε.

 

Φυτικά σκευάσματα για αϋπνία

eviol sleep well

 

Πρόκειται για ένα συμπλήρωμα διατροφής για τη βελτιστοποίηση και ρύθμιση της φυσιολογικής λειτουργίας του ύπνου. Περιέχει μελατονίνη και συμβάλλει στη μείωση του χρόνου που χρειάζεται κανείς για να κοιμηθεί.

 

sm pharmaceuticals melatonin

 

Ενδείκνυται για τη βελτίωση του ύπνου χάρη στην περιεκτικότητά του σε μελατονίνη. Μειώνει το χρόνο έλευσης του ύπνου και βελτιώνει την ποιότητά του.

 

lanes calm life 24h

 

Το προϊόν έχει διπλή δράση καθώς αποτελείται από κάψουλα ημέρας και κάψουλα νύχτας για στοχευμένη και αποτελεσματικότερη απόδοση. Με τον τρόπο αυτό, προσφέρει αφενός την ιδανική ισορροπία μεταξύ ηρεμίας και ενέργειας κατά τη διάρκεια της ημέρας και αφετέρου έναν ήρεμο, ξεκούραστο και αναζωογονητικό νυχτερινό ύπνο

 

altion 4sleep

 

Το ALTION 4Sleep® είναι συμπλήρωμα διατροφής ειδικά σχεδιασμένο για τη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου. Με το ALTION 4Sleep® μπορείς να συνδυάσεις τις ευεργετικές ιδιότητες της μελατονίνης με φυτικά εκχυλίσματα όπως βαλεριάνα, χαμομήλι, λυκίσκος και πασιφλόρα, που παραδοσιακά χρησιμοποιούνται για τη χαλάρωση του οργανισμού.

 

power health platinum cool night

 

Εαν παρουσιάζετε συμπτώματα αϋπνίας μια αποτελεσματική λύση είναι το Cool night της σειράς Platinum Range της Power Health. Το COOL NIGHT είναι μια φυσική φόρμουλα για τη μείωση του χρόνου που απαιτείται για τον ύπνο, η οποία συνδυάζει τη μελατονίνη, με το χαμομήλι, τον λυκίσκο, το ασβέστιο, το μαγνήσιο και τις βιταμίνες Β1 και Β6, ώστε να διασφαλίζεται η καλή υγεία των μυών, του νευρικού συστήματος, της ψυχολογίας και της τάσης για ύπνο.

Βότανα για αϋπνία

Έχουμε στη διάθεση μας μια σειρά από βότανα, που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της αυπνίας και μας χαλαρώνουν. Τα πιο μελετημένα από αυτά είναι:

  • το χαμομήλι
  • η πασιφλόρα
  • το τίλιο
  • η λεβάντα
  • η βαλεριάνα

Όλα τα παραπάνω έχουν μελετηθεί και θεωρούνται τα «φυσικά φάρμακα» για την αυπνία.

 

Επιμέλεια Άρθρου: Συντακτική Ομάδα Pharm24.gr

Τι πιστεύετε εσείς;