Ιώδιο

Τι είναι το Ιώδιο

Το ιώδιο είναι ένα πολύ σημαντικό ιχνοστοιχείο, που λαμβάνουμε μέσω της τροφής, καθώς χρησιμοποιείται από τον θυρεοειδή αδένα ώστε να παράγει ορμόνες.

Που βοηθάει το Ιώδιο

Ο θυρεοειδής αδένας χρησιμοποιεί το ιώδιο για την παραγωγή ορμονών. Οι θυρεοειδικές ορμόνες βοηθούν στην φυσιολογική ανάπτυξη του εγκεφάλου καθώς και τον μεταβολισμό και την παραγωγή ενέργειας.

Ποιες τροφές περιέχουν Ιώδιο

  • Θαλασσινά (γαρίδες, αστακός, μπακαλιάρος)
  • Ψητές πατάτες
  • Γαλοπούλα
  • Φασόλια
  • Αυγά
  • Γαλακτοκομικά
  • Ιωδιούχο Αλάτι
  • Λαχανικά (αγκινάρα, σπανάκι, σόγια, γογγύλια, πατάτες, όσπρια)
  • Φρούτα (φράουλες, cranberries, ανανάς, μήλο)

Τι προκαλεί η έλλειψη Ιωδίου

Η έλλειψη ιωδίου δεν βοηθάει τον θυρεοειδή να παράγει την απαραίτητη ποσότητα ορμονών και έτσι αυξάνεται ο κίνδυνος υποθυρεοειδισμού. Η έλλειψη ιωδίου μπορεί να προκαλέσει επίσης συμπτώματα όπως αύξηση σωματικού βάρους, αδυναμία και αίσθημα κόπωσης, τριχόπτωση και διαταραχές της περιόδου.

Τι προκαλεί η υπερβολική κατανάλωση Ιωδίου

Η τακτική υπερκατανάλωση ιωδίου μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στο γαστρεντερικό σύστημα, δυσλειτουργία του θυρεοειδή αδένα, διάφορες αλλεργικές αντιδράσεις καθώς και αύξηση των καρδιακών παλμών.

Ποια είναι η Συνιστώμενη Ημερήσια Πρόσληψη Ιωδίου

  • 50 mcg για ενήλικές άντρες και γυναίκες.

Κατά τη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης ή θηλασμού η ημερήσια συνιστώμενη δόση αλλάζει και σας προτρέπουμε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας, πριν την χρήση οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής.

 

Βρείτε στο αγαπημένο σας online φαρμακείο συμπληρώματα διατροφής με ιώδιο!

 

Τι πιστεύετε εσείς;