Χαλκός

Τι είναι ο Χαλκός

Ο χαλκός είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό ιχνοστοιχείο για τον οργανισμό μας.

Που βοηθάει ο Χαλκός

Ο χαλκός συμβάλλει στην απορρόφηση του σιδήρου, στην φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος, στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού και στην μεταφορά του οξυγόνου.

Ποιες τροφές περιέχουν Χαλκό

  • Συκώτι
  • Σπιρουλίνα
  • Στρείδια
  • Ξηροί καρποί
  • Πράσινα λαχανικά Φυλλώδη
  • Μαύρη σοκολάτα

Τι προκαλεί η έλλειψη Χαλκού

Η έλλειψη χαλκού θεωρείται σπάνια αλλά σε περίπτωση που έχουμε έλλειψη χαλκού τα συμπτώματα είναι αναιμία και ευάλωτο ανοσοποιητικό, αδύνατο να αντιμετωπίσει διάφορες λοιμώξεις.

Τι προκαλεί η υπερβολική κατανάλωση Χαλκού

Μελέτες έχουν δείξει ότι η υπερκατανάλωση χαλκού μπορεί να προκαλέσει άνοια ή Αλτσχαιμερ.

Ποια είναι η Συνιστώμενη Ημερήσια Πρόσληψη Χαλκού

  • 900 μg για τους ενήλικες
  • 1-1,3 μg για γυναίκες στην εγκυμοσύνη ή θηλάζουσες.

Κατά τη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης ή θηλασμού η ημερήσια συνιστώμενη δόση αλλάζει και σας προτρέπουμε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας, πριν την χρήση οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής.

Βρείτε συμπληρώματα διατροφής με Χαλκό στο Pharm24.gr.

Τι πιστεύετε εσείς;