Βιταμίνη B1

Τι είναι η βιταμίνη B1

Η βιταμίνη Β1 (θειαμίνη) ανήκει στο σύμπλεγμα βιταμινών Β.

Που βοηθάει η Βιταμίνη Β1

Χρησιμοποιείται από σχεδόν όλα τα κύτταρα του σώματος και είναι απαραίτητη για τη μετατροπή της τροφής σε ενέργεια. Επίσης συμβάλλει στην φυσιολογική ψυχολογική λειτουργία και την φυσιολογική λειτουργία της καρδίας.

Ποιές τροφές περιέχουν Βιταμίνη Β1

  • εξωτερικά στρώματα και φύτρα δημητριακών
  • μαγιά
  • βόειο και χοιρινό κρέας
  • συκώτι
  • ξηροί καρποί
  • καρπούς ολικής άλεσης
  • όσπρια

Τι προκαλεί η έλλειψη Βιταμίνης Β1

Η έλλειψη Βιταμίνης Β1 μπορεί να προκαλέσει απώλεια όρεξης, κόπωση, ευεριθιστότητα, μειωμένα αντανακλαστικά και μυϊκή αδυναμία.

Τι προκαλεί η υπερβολική κατανάλωση Βιταμίνης Β1

Δεν υπάρχει μεγάλη ανησυχία για υπερβολική κατανάλωση θειαμίνης, επειδή είναι μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη και πιστεύεται ότι μόνο ένα μικρό ποσοστό των υψηλών δόσεων της θειαμίνης πραγματικά απορροφάται από τον οργανισμό.

Ποια είναι η Συνιστώμενη Ημερήσια Πρόσληψη Βιταμίνης Β1

  • 1,1 μg για γυναίκες (άνω των 18 ετών)
  • 1,2 μg για τους άνδρες

 

 

Τι πιστεύετε εσείς;