Μαγγάνιο

Τι είναι το Μαγγάνιο

Το μαγγάνιο είναι ένα πολύ γνωστό και ιδιαίτερα σημαντικό, για τον οργανισμό μας, ιχνοστοιχείο.

Που βοηθάει το Μαγγάνιο

Το μαγγάνιο συμβάλλει στη φυσιολογικη λειτουργια των οστών και των συνδετικών ιστών. Επιπλέον συμμετέχει στο μεταβολισμό του λίπους και των υδατανθράκων. Βοηθά ακόμα στην ρύθμιση του σακχάρου.
Ένας σημαντικός ρόλος του μαγγανίου αφορά την συμβολή του στην παραγωγή του ενζύμου προλιδάση, η οποία βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου στον οργανισμό. Έτσι το μαγγάνιο είναι πολύ σημαντικό μέταλλο για την καλή υγεία του δέρματος.

Ποιές τροφές περιέχουν Μαγγάνιο

  • Δημητριακά ολικής αλέσεως
  • Βρώμη
  • Καστανό ρύζι
  • Σπανάκι
  • Ανανάς
  • Ξηροί καρποί (ηλιόσποροι, αμύγδαλα, φιστίκια)
  • Λαχανικά

Τι προκαλεί η έλλειψη Μαγγανίου

Η έλλειψη μαγγανίου μπορεί να προκαλέσει ταχυκαρδίες, αδυναμία, ατονία, υψηλή αρτηριακή πίεση, εφίδρωση και οστεοπόρωση.

Τι προκαλεί η υπερβολική κατανάλωση Μαγγανίου

Το μαγγάνιο θεωρείται ένα από τα ασφαλέστερα μέταλλα, μιας και αν υπάρξει υπερκατανάλωση μαγγανίου, η απορρόφηση είναι πολύ χαμηλή και το υπόλοιπο αποβάλλεται από τη χολή και τα νεφρά. Έτσι δεν έχουν σημειωθεί τοξικές δράσεις.

Συνιστώμενη Ημερήσια Πρόσληψη Μαγγανίου

  • 2,3 μg για ενήλικες άντρες
  • 1,8 μg για γυναίκες

Κατά τη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης ή θηλασμού η ημερήσια συνιστώμενη δόση αλλάζει και σας προτρέπουμε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας, πριν την χρήση οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής.

 

Βρείτε στο Pharm24.gr συμπληρώματα διατροφής με μαγγάνιο σε μοναδικές προσφορές!

 

Τι πιστεύετε εσείς;