Μαγνήσιο

Τι είναι το Μαγνήσιο

Το μαγνήσιο είναι ένα άκρως πολύτιμο μέταλλο το οποίο είναι απαραίτητο για την φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού μας. Η απορρόφηση του γίνεται στο λεπτό έντερο και αποβάλλεται του μέσω των νεφρών και του παχέος εντέρου.

Που βοηθάει το Μαγνήσιο

Το μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο με πολλαπλά οφέλη, μεταξύ των οποίων, συμβάλλει στο σχηματισμό των οστών, στην ρύθμιση του καρδιακού παλμού και του αγγειακού τόνου. Ακόμα, βοηθά στη μείωση της κόπωσης και στη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος.

Ποιες τροφές περιέχουν Μαγνήσιο

Το μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο που δεν παράγεται στο σώμα μας, επομένως πρέπει να το προσλαμβάνουμε μέσω της διατροφής.

  • Σπανάκι
  • Δημητριακά
  • Ψωμί ολικής αλέσεως
  • Καστανό ρύζι
  • Ξηροι καρποί
  • Όσπρια

Τι προκαλεί η έλλειψη Μαγνησίου

Η έλλειψη μαγνησίου μπορεί να προκαλέσει ναυτία, κόπωση και αίσθημα αδυναμίας. Καθώς η ανεπάρκεια μαγνησίου αυξάνεται μπορεί να εμφανιστεί μούδιασμα, μη φυσιολογικοί παλμοί και μυρμήγκιασμα.

Τι προκαλεί η υπερβολική κατανάλωση Μαγνησίου

Η υπερκατανάλωση μαγνησίου μπορεί να προκαλέσει προβλήματα του γαστρεντερικού όπως ναυτίες και εμετούς.

Ποια είναι η Συνιστώμενη Ημερήσια Πρόσληψη Μαγνησίου

  • 320 μg για τις γυναίκες
  • 420 μg για τους άντρες
  • Έως 80-200 μg για παιδια και εφηβους

Κατά τη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης ή θηλασμού η ημερήσια συνιστώμενη δόση αλλάζει και σας προτρέπουμε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας, πριν την χρήση οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής.

 

Τι πιστεύετε εσείς;