Συνήθεις Ερωτήσεις



Γενικές ερωτήσεις
Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας;

Το Pharm24.gr δέχεται παραγγελίες μέσα από την ιστοσελίδα του όλο το 24ωρο, κάθε μέρα! Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο και απαντά στα email σας λειτουργεί καθημερινά 9:00 – 21:00 και Σάββατο 10:00 – 14:00

Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω κάποιο προϊόν;

Φυσικά! Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους όρους και την διαδικασία επιστροφής και αλλαγής προϊόντων ΕΔΩ .

Γιατί οι τιμές σας είναι τόσο χαμηλές, τα προϊόντα έχουν κάποιο πρόβλημα?

Το Pharm24.gr εγγυάται πως όλα τα προϊόντα που διαθέτει είναι άριστης ποιότητας, δεν έχουν λήξει (ή είναι κοντά στην ημερομηνία λήξεως), και έχουν αγοραστεί από τον νόμιμο αντιπρόσωπο τους, καταβάλλοντας όλους τους νόμιμους φόρους, ΦΠΑ κπλ. Το Pharm24.gr καταφέρνει να σας προσφέρει τα αγαπημένα σας προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές αφού κάνοντας μεγάλες παραγγελίες από τους προμηθευτές του καταφέρνει και παίρνει μεγαλύτερες εκπτώσεις από αυτούς, ενώ ταυτόχρονα έχουμε μειώσει σημαντικά το ποσοστό κέρδους μας, έτσι ώστε οι πελάτες μας να απολαμβάνουν τις μεγαλύτερα δυνατές εκπτώσεις, διατηρώντας πάντα το υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών του Pharm24.gr!

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το Pharm24.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στους Όρους χρήσης.

Παραγγελία
Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά, που στέλνετε τις παραγγελίες σας;

Αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα. Τα περισσότερα προϊόντα μας αποστέλλονται εντός δύο εργάσιμων ημερών με κάποια συνεργαζόμενη εταιρεία courier.
Τα έξοδα αποστολής είναι Δωρεάν για αγορές άνω των 39€ έως 4kg, ενώ για αγορές κάτω των 39€ υπάρχει μία μικρή επιβάρυνση 1,99€.
Εάν πληρώσετε με αντικαταβολή, για παραγγελίες κάτω των 79€ η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται 1,49€ (σε παραγγελίες άνω των 79€ και η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι δωρεάν). Αν επιλέξετε να πληρώσετε με Paypal υπάρχει μία επιπλέον χρέωση 3% που αντιστοιχεί στην προμήθεια του Paypal. Η πληρωμή να Κάρτα ή με Κατάθεση δεν έχει καμία επιβάρυνση.
Για αποστολές άνω των 4kg υπάρχει μία επιπλέον επιβάρυνση 0,9€ ανά κιλό ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας. Για παράδειγμα αν η παραγγελία σας ζυγίζει 4,5kg η επιβάρυνση είναι 0,9€, αν ζυγίζει 6,5kg η επιβάρυνση είναι 2,7€ κλπ.
Οι συνεργαζόμενες εταιρίες courier είναι τα ΕΛΤΑ Courier και η Speedex. Αν έχετε κάποια προτίμηση με ποια από τις δύο εταιρίες θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας μπορείτε να το αναφέρετε στα σχόλια της παραγγελίας σας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πολιτική Αποστολών δείτε ΕΔΩ.

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να παραγγείλετε online από το site, τηλεφωνικά στο 210 300 6842 ή να μας στείλετε email με τα προϊόντα που θέλετε και τα στοιχεία αποστολής στο sales@pharm24.gr.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες που γίνονται μέχρι τις 14:00 αποστέλλονται αυθημερόν σε ποσοστό 98%, εφόσον για όλα τα προϊόντα η κατάσταση διαθεσιμότητας τους είναι: "Άμεση Διαθεσιμότητα (σε απόθεμα)". Μπορείτε να δείτε την κατάσταση διαθεσιμότητας κάθε προϊόντος στην σελίδα περιγραφής του.

Η παραλαβή του προϊόντος συνήθως γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα της αποστολής. Σε ορισμένα νησιά και απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί μία επιπλέον εργάσιμη ημέρα. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις από τα courier.

Σχετικά με το τι ώρα θα φέρει το courier την παραγγελία σας, αυτό εξαρτάται από την διαδρομή που ακολουθεί ο διανομέας του courier και δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε ακριβώς. Μπορείτε όμως στα σχόλια της παραγγελίας σας να σημειώσετε ένα διάστημα 3 ωρών μέσα στο οποίο θέλετε να παραλάβετε, μιας και οι περισσότεροι διανομείς λαμβάνουν υπόψη τα σχόλια αυτά.

Σε κάθε περίπτωση, μόλις γίνει η παράδοση του δέματος στο courier, θα ειδοποιηθείτε με email (εφόσον έχετε δηλώσει την ηλεκτρονική σας διεύθυνση) και SMS (εφόσον έχετε δηλώσει αριθμό κινητού τηλεφώνου) με τον κωδικό αποστολής. Στην συνέχεια μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματος σας στις ιστοσελίδα της εταιρίας courier με την οποία έγινε η αποστολή.

Σε εξαιρετικά ειδικές περιπτώσεις όπως μέρες με ασυνήθιστα μεγάλη κίνηση (π.χ. Black Friday), τριημέρων κλπ. η αποστολή της παραγγελίας σας ενδέχεται να καθυστερήσει μία επιπλέον μέρα. Παρόλα αυτά ακόμα και σε αυτές τις ειδικές περιπτώσεις κάνουμε διπλές βάρδιες για να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν.

Έλαβα ένα email που αναφέρει πως άλλαξε η κατάσταση της παραγγελίας μου σε Συσκευασία, τι σημαίνει αυτό;

Το email σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της συσκευασίας, δηλαδή έχει προωθηθεί στο τμήμα συσκευασίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του Pharm24.gr θα συλλέξει με προσοχή τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, θα τα συσκευάσει, και θα τα τοποθετήσει στο δέμα σας.Ταυτόχρονα θα κοπεί η νόμιμη απόδειξη.

Δεν έχω λάβει την παραγγελία μου ακόμα

Μπορείτε να ελέγχετε το που βρίσκεται το δέμα σας στην σελίδα του courier εισάγοντας τον κωδικό αποστολής που σας έχουμε στείλει, ή να τηλεφωνήσετε στο courier για πληροφορίες. Οι σελίδες που μπορείτε να βλέπετε το δέμα σας στις παρακάτω σελίδες ή τηλέφωνα (με απλή αστική χρέωση):

Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο 210 300 6842 για να δούμε που βρίσκετε το δέμα σας.

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά.

Πληρωμές & Προσφορές
Πως μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να εξοφλήσεται την παραγγελία σας με αντικαταβολή, πληρώνοντας κατά την παραλαβή του δέματος σας, με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, με paypal ή με κατάθεση σε τράπεζα.
Εάν πληρώσετε με αντικαταβολή, για παραγγελίες κάτω των 79€ η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται 1,49€ (σε παραγγελίες άνω των 79€ και η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι δωρεάν). Αν επιλέξετε να πληρώσετε με Paypal υπάρχει μία επιπλέον χρέωση 3% που αντιστοιχεί στην προμήθεια του Paypal. Η πληρωμή να Κάρτα ή με Κατάθεση δεν έχει καμία επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους Τρόπους Πληρωμής δείτε ΕΔΩ.

Δεν έχω πιστωτική, πως μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή στο courier, όταν θα φέρει τα προϊόντα σας. Εναλλακτικά μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με κατάθεση σε τράπεζα, Paypal ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα.

Έχω μία δωροεπιταγή/κουπόνι, πως μπορώ να το χρησιμοποιήσω?

Στο βήμα ολοκλήρωσης της παραγγελίες, στο σημείο που εισάγετε τα στοιχεία σας, υπάρχει η ενότητα «Εκπτωτικά κουπόνια». Εισάγετε στο πλαίσιο αυτό τον κωδικό σας και σε 2-3 δευτερόλεπτα θα δείτε αυτόματα το νέο σύνολο της παραγγελίας σας. Οι προωθητικές ενέργειες δεν αθροίζονται ή συνδυάζονται, συνεπώς σε κάθε παραγγελία μπορείτε να εξαργυρώσετε μέχρι μία δωροεπιταγή/κουπόνι

Επιστροφές
Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω κάποιο προϊόν;

Φυσικά! Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους όρους και την διαδικασία επιστροφής και αλλαγής προϊόντων ΕΔΩ .



Τέλος μην ξεχνάτε πως για οποιοδήποτε απορία, συμβουλή, πρόβλημα, ή πρόταση έχετε μπορείτε να μας τηλεφωνείτε στο 210 300 6842 η να μας στείλετε email, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε